Välkomna till min värld!...

Välkomna till min värld!
Det sägs att man ska skapa en blogg med en viss inriktning och det är möjligt...men detta är min fjärde(tror jag) blogg och jag har aldrig riktigt lyckats med just det där...
Detta blir därför en vardagsblogg med mina tankar och mina betraktelser...ingen speciellt inriktning utan min värld rakt upp och ner med det jag känner för stunden....och det mina vänner...det kan vara vad som helst.
 
Jag är en kultur och medieproducent, som arbetar som coach och uf-rådgivare, är marknads och webbansvarig för en större rock festival och mer där till, har även ett stort intresse för grafisk design och filmproduktion...därtill älskar jag rockmusik och konserter...och festivaler...framförallt den där jag agerar bakom kulisserna.
 
This is me...så välkommen till min värld om ni hittar hit...
bloggen är till för mig, men ni är varmt välkomna att titta in....nu kör vi....
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback